AK NA POISTENIE DOMÁCNOSTI ONLINE?

Zariaďujete svoju prvú vlastnú domácnosť a chcete si dojednať jej poistenie? Ide o šikovný krok, ktorý navyše veľmi rýchlo zvládnete svojpomocne cez internet. V článku vám poradíme, ako na to.

ČO JE VLASTNE POISTENIE DOMÁCNOSTI?

Poistenie domácnosti je poistný produkt, ktorý ponúka drvivá väčšina poisťovní na trhu. Poistenie domácnosti sa vzťahuje predovšetkým na vybavenie vášho domu alebo bytu. Typicky ide teda o nábytok a spotrebiče. Vzťahovať sa ale môže napríklad aj na plávajúce podlahy a ďalšie doplnky, ktoré nie sú neoddeliteľnou súčasťou stavby. Záleží však na presných podmienkach konkrétnej poisťovne.

PREČO ZJEDNAŤ POISTENIE ONLINE?

Poistenie bytu cez internet má niekoľko výhod. V prvom rade ušetríte veľa času – nemusíte osobne navštíviť pobočku alebo vyčkávať na spojenie na telefónnej linke. K rozpracovanej online žiadosti sa navyše môžete často ľahko vrátiť, a pokiaľ si teda práve potrebujete počas dojednávania nečakane odbehnúť, nikto s tým nebude mať problém.

Ušetriť ale môžete aj za samotné poistenie. Nechajte si spracovať kalkuláciu od viacerých poisťovní, prípadne využite online porovnávač poistenia. Môžete tak vybrať poisťovňu, ktorá ponúkne najlepšiu cenu alebo ktorá vám poskytne najlepšie poistné podmienky.


Porovnávač poistenia.


AKO POISTENIE ZJEDNAŤ

Zavítajte na webové stránky svojej poisťovne, prípadne na stránky porovnávača.

Potrebovať budete základné údaje o nehnuteľnosti – adresa, podlahová plocha, poschodie, približná hodnota vybavenia. Poisťovňa sa môže pýtať aj na počet povodní či počet poistných udalostí v posledných rokoch. Zvoliť si budete musieť aj poistnú čiastku, ktorá by mala zodpovedať hodnote vybavenia domácnosti. Hodnoty uvádzajte vždy pravdivo, mylné informácie sa v prípade poistnej udalosti nemusia vyplatiť. Vplyv na poistné môže mať aj výška spoluúčasti, na ktorú budete ochotní pristúpiť.

Neváhajte zanechať svoje kontaktné údaje pri rozpracovanej či odoslanej žiadosti. Poisťovňa vás môže telefonicky kontaktovať kvôli snahe získať zákazníka a ponúkne riešenie, ktoré pre vás môže byť výhodnejšie.